tirsdag 17. januar 2012

vi har trent på Trandum-Nannestad

Vi har trent  med LP gruppa på Nannestad Hundeklubb  i dag også.... Tema var lineføring, og bedre kunne det jo ikke være, med tanke på rallyen på lørdag.

Mack var såå flink! Det er jo nettopp det som er problemet, trene og jobbe med andre hunder til stede.
At han bare måtte reagere når det for forbi en flatfrøken i retning ruta, det kan jeg tilgi ham.
At han ble helt tussete over terriertispa han  bare måtte sende venneforespørsel til under fellesdekken var også greit å ikke være for streng for.Tross alt, første gang.. Han lå skjevere enn en nyfrelst bøg, men han lå i ro, og tok beskjed selv når det tok tid med tannvisning og det hele...Tannvisning har vi ikke ro i stumpen til altså...Jeg tilgir..


Der han virkelig gjorde lykken var lineføringen. Han var ikke klistra til meg, men søren om han ikke hang med i vendingene og tempo skifter...... veldig veldig bra..Ikke søren om jeg hadde fått med meg Henrik på den måten i den alderen.. det skal Mække ha..Han hang på i alle tempo, og det ble moro med vendinger. Og siden vi ikke tenker å gå noe særlig med vanlig LP så er det jo greit med ordkommando fra meg også.. goingen..


I kveld er en sånn kveld hvor jeg ser hva som bor i den fantastiske dynamittkubben min..Det som han aldri viser på stevner i freestyle/heelwork... Men bare vent...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar