mandag 13. august 2012

liten narkis i hus..

Vi har vært på besøk til vet og røntga hofter og fått vaksine.
Sprøyter er ikke morsomt i følge Mack, men han bør ikke klage for mye, for det var ikke han som fikk sting i lommeboka.


8 kilo tung, lett å få i narkose, hjertet var "supert" og etter hva vett kunne se hva hoftene akkurat som de skulle være..

Turen hjem i bil var etter Macks synspunkt noe psykedelisk tror jeg.. Han virrer med hue og danser litt zorba sidelengs..
Nå er han hinsides på sofaen. Jeg beveger meg fritt uten tillhengern min

Jeg er glad og letta, både for hofter og hjerte...Nå kan vi trene og ha det moro, uten å tenke på at det kan være noe!! Har ringt oppdretter og hun var også lettet og glad...

rosaelefantergrønneskyerweeeejegflyrellerneijegsynkernedidynalagetavfrolic



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar