onsdag 22. august 2012

frustrert her..

dette merkes syt og klag ja.....

Er veldig veldig frustrert her.. mangler motivasjon og føler at jeg ikke kommer videre i treninga med Mack.
Orker ikke ta fatt, og så blir enda mer demotivert av slappfiskeriet..

Synes alle andre får til så mye mer enn meg, kanskje fordi de trener mer da eller? se siste setning ovenfor..

Vi har det moro med øvelser og sånn, men jeg kommer ikke videre.. Toppen av kransekaka var når han smatt vekk under krakken i stua i går, når jeg ville teste ideen til miniprogram..
Gir egentlig blanke i at  trix challenge ikke gikk så bra, godbit på nesa og rull er ikke øvelser han liker. Dumt av meg å pushe kanskje da eller? *enda mer demotivert*
Han er god på snurr+rygg, og har begynt å skjønne slalom baklengs.Men.....



Så er det program . Stoler jo ikke på at han ikke stikker, så det har sikkert også mye å si.. Venter liksom på miraklet som Henrik hadde, plutselig løftet han blikket og h a n g på. Og jeg synes at en "henge bakpå limt til bakken "hund er et mye lettere case nå enn "verden er min østers, og hva lukter det her -hund"
Skjønner at jeg må senke kravene og trene i kortere pass før godbit.
Posisjonsarbeids motivasjonen har jeg klaga på før.Valgte HW fordi det ville holde ham i nærheten av meg. Og han henger jo delvis på, selv om det ikke er BC kontakt. Så da kan vi terpe på det da.. bevares..Fikk jo gode tips av Ine  sist gang
Men det blir liksom så oppstykka. Jeg får ikke linka programmet. Får det liksom ikke inn..Roter og husker det ikke sjøl.
Og er lei arbeidet før jeg har fått gjort noe skikkelig med det. Ikke lei sangen, ikke egentlig lei nummeret heller, men det er et ork å lære seg det liksom.. Love chanten er jo kjempekul.. Vil få til noe på sangen bare på trass, uten å ville sette inn kreftene..

Så begynner jeg å tenke på nye program.Noe jeg kunne med Henrik, på en to tre. Men det spiller ikke så stor rolle med Mack, for jeg kommer ikke over bøygen med  manglende tillit, og vi bygger ikke tillit før vi bekrefter den..
Så , derav TB nummeret. Som skulle bli en kjempeaffære., det beste noen sinne, med Henrik ( nok en gang.. Henrik var slik en mild sommervind å jobbe med)
Men jeg vet jo at Mack kan klare det, om jeg bare kunne finne driven min , motoren, på å gjøre annet enn å knote øvelser. Om jeg ikke ble så oppgitt over snygene hans, at han trekker seg bort, vegrer, napper godbit for å dekke eller snurre i hjørnet, for så å smette bort i hjørnet igjen.. det er alltid min feil.. alltid

Har sanger som kverner etter å bli brukt, og sanger jeg føler jeg for skams skyld burde lage noe til. For eksempel Sandra Cretu, mitt store idol .. Men finner ikke den rette sangen. For mye kjærleiksmaul..

Så jeg vil for mye, og vet ikke hvordan komme seg dit.. Klosser, vegger, bakpartskontroll.. hjelp.. det vokser over hodet på meg med gode intensjoner.
Må heller ikke glemme helsa mi i sommer, jeg har ikke hatt muligheten til å delta og gi erfaringer på treningsbanen.. Ikke min skyld, men definitivt mitt problem.

Hadde tenkt å stille i åpen klasse på lørdag, men nå vet jeg sannerlig ikke.... har øvd for lite, kan ikke programmet på hw, og har som sagt ikke hatt pelsen med meg på  miniprogrammet.. Enda en sjanse spolert, evnt ikke ta hunden ut på banen før den er klar.. vet ikke helt tilnærmingen enda... Hvordan jeg skal ta det om jeg blir stående utenfor ringen på lørdag

Æsj

2 kommentarer:

  1. Tenk som klikkertrening. Fokuser på det som er gøy og lett. Både for deg og mækklækk. Som Anja sier; "kill your darlings" - forkast de øvelsene som trekker deg ned. Jobb med det som begge synes er gøy og som dere mestrer sammen!

    Sett deg ned å kjenn etter den følelsen du har når dere har det gøy sammen. Tipper at han trekker seg litt unna når han føler alvoret ditt.
    Isoler følelser når dere har det helt topp og lagre den - til å brukes siden.
    Go go go - hilsen en klovn....

    SvarSlett
  2. en skal høre på klovner... Takk Aina...

    SvarSlett