fredag 22. juni 2012

Skikkelig Sorry Mack

mack har jo da fått en øyeinfeksjon.Da trengs det krage på, siden han gnir seg etter salvannsdrypp og dråper Og se! Han stivner bare og blir stående komatøs *borte*

Så dro vi på tur.. i et tempo hvor  samtlige gamlinger i bygda kunne passert meg, og Mack reagerte stort sett sånn:
Kræsj, kollisjon.... og der står man...Og det var intet besørget...Verken vått eller .. ja..Så,  jeg tok den av på turen, og tre kjappe dusjer havnet i buskene.... og han fikk det travelt hjemover gitt..
Alt henger.... hue, blikket, halen...alt.... farvel grusomme verden! Gi meg regn så jeg kan drukne meg selv...
medusin.... + saltvannsoppløsning..
Furter under bordet. går i bue rundt  meg..og unngår kontakt... bare ekkelt i øyet av sånn naivitet..
Passer på muttern som hoster om natta...

Han vil ikke ha godbiter en gang.... nei,dette blir dyreplageri... jeg får ta av den skjermen tror jeg..
Håper sjuklingene her blir bedre snart.. så det kan bli turer og hundejordet..

Nå steller han verdigheten sin, knasker godis og er tilbake til sitt gamle jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar