mandag 11. juni 2012

min mann forteller

 Dette blir jo på ingen måte søtt, men... innimellom det motbydelige er det litt... vel.. søtt?
 
 hva som hendte mens jeg var på jobb..
Ok vi har en rar hund, men på ingen måter ego.. som i de aller fleste hjem med en kvinnlig del så er det en gang i måneden med "helvetesuke".. dere skjønner sikkert hva jeg sikter til.. i den sammenheng er det visse "rester" som ender i søppelbøtta på badet.. Når jeg våkner idag tidlig har Mack funnet ut av dette og det ligger strødd utover hele badet med en hund som storkoser seg midt i hele.. eh.. herligheten.. og jeg spør han lettere oppgitt "Mack da, hva i helsikken er det du driver med".. hva gjør kjøtern.. jodda, ser på meg med ett litt lettere "rusa" blikk, tar opp den nærmeste libressen (som jeg ikke skal beskrive..) og kommer bort å tilbyr meg med viftene hale og ett utrykk i ansiktet som sier "du fattern , du er gutt, du skjønner sikkert dette, så jeg har denne til deg, skal vi dele ??".... Man kan ikke annet en å bli litt rørt og flire..

2 kommentarer:

  1. Har jo selvsagt ALDRI opplevd å finne den raidete søplekassa tømt i senga mi liksom... De er jo SÅÅÅÅ søte.... Bæsjebleier er like kult, need I say more?????

    SvarSlett