fredag 16. september 2011

oppdatering, trening

Jeg er like klok.
I hodet mitt er det flere scenario.Ett hvor han flyr Askim rundt, med meg etter, flere hvor vi strever oss gjennom programmet, og får til litt, her er depresjonsgraden varierende. Og ett hvor vi får til alt..Ekvipasjen bare sklir  gjennom vanskene som varm kniv i smør.

Alt kommer an på om jeg får ham med.... eller om han stresser seg opp i tusen og helvete eller fikserer seg på noen. Da har jeg ikke sjangs..

testa ham på  gresset ved amfiet på coop i dag.Glem det. Pipemodus på, trekker i alle retninger, ikke snakk om noe kontakt..Må ha stått midt på tisseskvettenes motorvei eller noe.. Alle hunder er det full fokus på....
Sette seg på benken, roe ned,,,
Gå til p-plassen, og så var han på!!
Han kunne jobbe tett på Raio da Lotte kom, uten at det var noe problem, han dytta til og med Raio vekk fordi han var opptatt med meg...

Så, på søndag er alt helt åpent. Er han på ... O lykke.. Jeg vet han kan, Men om han kan da, det vet jeg ikke. Vi må bare øve mer.men vi kan ikke gå tilbake til rekrutt nå.Og det er kanskje like greit..

Krysser fingre, labber og ører

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar