søndag 18. september 2011

18 september 2011

Aller først virker det som høsten kom denne helga.Slutt på sensommerstemning og augusttrøst på overtid.Uten tvil. Mager var trøsten, og nå er det stengt. Det var den sommeren..
Det er farger på bladene, regnet trommer , med vinden som følgesvenn.( den har kanskje vært litt ensom i sommer?)

Så til konken i Askim... Skal ikke skryte på meg at vi har trent oss til utmattelse, men har aldri vært så sikker på gangen i et program..
Men hva nytter det.. Mack er bare så høyt oppe og fokusert på  andre hunder at han er umulig å få kontakt med. Så jeg trakk ham fra klasse 1.Lurt valg gitt..

Det blåste, regnet, blafret i plastikk rundt høytalerene, det luktet agility og vaffel,merkebåndene var like truende som..... All ære til de som deltok i dag....
Takk til dommere, ekvipasjer og hjelpemannskap og publikum, som jeg i dag mistenker å være freestylere og fans av ekvipasjene....
Stod nå der med mikken jeg.. og prata til tider tvekroka inne i teltet for ikke å få mikken våt, men samtidig se ekvipasjene.... Kort sagt, nok å henge fingra i..

Så meldte man på Mack i rekrutt da.. Han skulle søren ikke slippe så billig.. Og jeg fikk pølser av Jessica, kyllinghjerter av Ine.... og ja, vi fikk til noe..Men det hjelper dårlig når kameraten stikker av banen to ganger,og er så happy som helst for muligheten for å være sosial...

Kan bare være takknemlig for snille publikummere, for helt ufortjent for min del ble vi rekruttvinnere. Vi har da jaggu vært bedre rekrutter før.. men men.. takk for fin karaffel og premiebevis.

Bisken skal ikke dø i syden.Vi skal jobbe kontakt, så det forslår.. Frolicen skal på hylla.Vi trenger  bedre krutt..

hell i uhell : ingen av de kule hinta mine i nummeret mitt ble gitt vekk.... vi fikk ikke vist dem..HAHAHA

3 kommentarer:

  1. synes dere fikk det til i rekrutten jeg da :). Å at du ikke fikk vist frem de "kue" triksene er jo bare bra, da har du noe overraskende fremover vet du ;)...gratulerer som vinner av rekrutt :)

    klem fra Jessica & Sussi

    SvarSlett
  2. skjønte det... ja, noe med det...dem har vi til gode og kan foredle.. haha..

    takk takk. Finaste karaffelen i byn!

    SvarSlett