torsdag 27. juni 2013

MacGold!

Når en har ferie så har en jo overskudd til å gå to turer, og trene litt etterpå.

Da oppdaget jeg to ting:
1 Det å gå med kort bånd i begynnelsen av en tur, nærmest i fot og
2 Det å prioritere at trekking ikke lov

har ført til at Mack er mye  mer lydhør på nettopp det.

Deilig..

Vi bor til sentrale Katt-ia, og hvorfor ikke ta de utfordringene på strak arm? Utenfor blokka er tøft , det.

Vi kjørte gjennom programmet 3 ganger. En med jevnlig godis, en med godbit til slutt, og en hvor vi måtte løpe (ut av ringen )og til godbitene som lå langt unna.

Han datt ut halvveigs, tredje gang men jeg bare ventet ham ut. Han dempet meg, tittet etter fugler, men jeg bare snudde meg vekk , og ventet. Så kom han på igjen
Har byttet ut et par elementer også..

Sier  ikke at mirakler har skjedd, men  at vi har hatt en god god økt, og det teller jo også..
Nei, ingen katter, men passerende nabo med poser med middag er jo også forstyrrende...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar