mandag 3. juni 2013

i dag har vi hatt økt

Hovedsaklig mens jeg sitter.
- rundt meg
Njaa,  han ville heller over faktisk

-over føttene
jada

- rygge, snu, og rygge inn
han blir litt skeptisk når rumpa treffer låret mitt, men det  går bra. Og kos er så godt... Den plassen skal være trygg

- plass når jeg sitter'
gikk over til øvelse helt ned og bliii

- bamse
 i dag løsna det. Ikke opp på to, ikke klamre seg fast i meg, men sitte.... måtte prøve og feile, men så...
Bør nok vente ut han også..

Måtte ha litt baklengslalom i dag også , kjede prosessene.
Belønning var fallende fjør, etter at han holder øyenkontakt i 2 sek. Det holder det, når en er fiksert..

Så måtte vi lufte, og under en bil ligger det en katt,
Forlangte at han skulle følge meg, rygga og rosa øyenkontakt. Endelig kunne vi passere kreket..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar