onsdag 6. februar 2013

slett ikke ille...

Har tatt Lotte i neven på at vi skal stille i nybegynnerklasse på klubbstevne i mars..
Så, det blir vel som i rally det.... tar det som en opplevelse og som det kommer..

Trening i dag, måtte ha med begge to ettersom husbond var på jobb... og det ble nok litt kaldt for lille Blå. Rakk bare  en runde i dag på banen ...

Mack var slett ikke verst... Han var med på banen og valgte meg fremfor å surre rundt, han måtte bare tenke seg litt om først.. litt skal bare..
Belønte med  tørrfor. han flyr jo over hindrene..

Neida, slett ikke ille. Jeg må bare være helt klar på hvor han skal være i forhold til meg... Svært nær

jeg tror også vi skal tilbake til kontakt trening, og få hevet verdien på meg selv . Han svimer på tur. Akkurat nå er valpen mye flinkere til å sitte med kontakt. Og han sitter fortere også. En mååå jo ikke sitte under opplukking , men  en hund med stussen i bakken er mindre disponert for å vase rundt uten å være til stede....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar