søndag 1. april 2012

kurs med Karen og Kath, dag 2

Yess yess, vi kom tidsnok i dag også!

En fin dag, først teori, deretter gruppearbeid to og to.
jeg jobbet sammen med Jessica, og det vi gjorde var ganske moro! Vi hadde på forhånd skrevet ned alt hunden kan på lapper, og så trakk vi tre lapper for hverandre, disse øvelsene skulle da linkes sammen..Mack jobba kjempefint, selv med andre hunder tett på! Nyttig og spennende
Etter lunsj jobbet vi med rygging hovedsakelig ( som skulle munne ut  i avstandsarbeid)
Mack er flink til å rygge, men jøye meg så skjeivt da gitt..

Vi hadde også auksjon til inntekt for landslaget, hvor jeg fikk den store æren å være auksjonarius. over 4000 kroner, kuuuult!!

Trøtte og fornøyde dro vi hjemover.Ikke så mye mas på Mack for øyeblikket i allefall.
Har fått masse input å jobbe videre med. Gårsdagens skinke hadde blanda seg godt med frolicen så det var deilig og seigt godis det.. kjøttpølse som supplement.

Tøffere underlag en stallsand sausa med gamp, andres godis og løpetid, det blir ikke bedre enn det..Han faller fremdeles av, men han kan jobbe, han kan, og jeg klarte fint å hanke ham inn når han er utadvent..

Foran oss ligger hardt arbeid.. men hey, dette er jo moro. Artig å se FS klanen igjen også.. Takk til flott jobb fra arrangørene, og til Kath og Karen ( ja, jeg kommer til å huske bjeffeekstasen ...)

sukk.. lenge til neste gang..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar