søndag 22. april 2012

agilitykurs dag 2

Et annet tegn på at dagen i går var velykket er at vi våkna alene på soverommet, Mack lå på kosepleddet med det hvite i øye vrengt, når jeg romsterte , når jeg dusja ( på dette tidspunktet sjekka jeg om han pusta, og det gjorde han), og til og med mens jeg laget frokost. Først da fuglene flakset løfta han på hue , men orka ikke heeeelt å gjøre noe ut av det, så et halvhjerta nei fra meg holdt lenge.. Men nå som jeg skal spise så tusler han nå rundt meg..... mer agility i daaaaag!!
 ( fra Facebook)
Vi poserer i tunellen nemlig!!
For en dag!! Vi hadde litt repetisjon fra i går på de skumle hindrene, vippa og bommen.Mest vippa.
Ellers var det paparazzi forstyrrelser  i utgangen  både på tuneller og pølser idag gitt..
Det morsomste av alt var å få satt opp en bane og teste den rolig, instruktør la vekt på det.. at det skulle være rolig. Farten kommer sa han,... jepp, jeg ser det.. For Mack var det moro bare å jobbe, og........ han stakk ikke en eneste gang!

Dette ga mersmak. Håper Mack blir like happy når vi for alvor skal gå i gang med hw programmet vårt denne uka. Må jo være klar til å bidra med noe når vi skal til Moss på konketrening til helga..
 
disse labbene skal nok ikke tråkke og herje så mye rundt resten av dagen..
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar