tirsdag 7. februar 2012

trening på Trandum 7 februar- i bekkmørtna

Mack er i likhet med sine kullsøsken 2,5 år i dag.. Og det gjelder alle som er født på en gøyale datoen 070809! Hurrrah!

og siden det er tirsdag så dro vi på trening på Trandum.Og... strømmen gikk.. Men  vi fikk da gjort litt alikevel.. I bekmørtna
De andre var skjønt enig i at Mack umulig kunne veie 9.7 kg..Så dette må sjekkes en gang til.
Vi trente på heel på egentrening .Både å komme seg i posisjon, og å gå heel. Hemmeligheten er å bare  gå i grunn.. Bamse sitter bedre og bedre


Tema i dag, og da var det jo stappmørkt var innkalling. Og jeg fikk meg noen ahaopplevelser..
Vi samarbeidet tre og tre, og vi fikk og ga gode tilbakemeldinger. Jeg fikk noen gode tips og kritikker
-Mack  leser meg svært godt, og er særs følsom for mine kroppsignaler. Han er på..
-Ved bli, begynn å gå med høyre fot, ved gå plass, gå med venstre..
-Jeg må rette meg opp og stole mer på Mack som løs.Om han stikker, gi ham beskjed, men gi ham tillit.. Han er klar..
-Om jeg går, så er det bare å gå, han følger han..
-Ros når han er ferdig med øvelsen og gjør den bra, la han anstrenge seg til perfeksjon
- Ros og belønn ved å rygge bakover, herjing er ok
-Ved inkalling og på plass bruk hitplass, ikke ny kommando mens han er på vei.


Til sommeren stiller vi! I heelwork! Så det så!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar