mandag 3. juni 2019

Okay... slagplan, vi prøver igjen

Det var en gledelig overraskelse da Mack bare fiksa puslemålet vårt på første forsøk... Hva nå?

Skulle man rett og slett gjøre et nytt forsøk?

Intet å bevise, bare kose oss, masse åpen klasse, fokusere på belønning og fokus.
Kort og greit lite program.
Ha som mål ei rød slufse.. å ha bestått et klasse1 program som jeg har brukt 10 år på?
Om han har det i seg, hvorfor ikke få det ut og fram?

Mine banne og svertedager er uansett over.
Nok en gang : jeg har ingenting å bevise annet enn at vi kan.. slutte sirkelen..
Kinesen har lært meg så mye om energi og hvordan bruke den, jeg er jo ikke den jeg var da jeg sa stopp... Rettelse.... da jeg sa midlertidig stopp...
Jeg ville sove litt på det.

Våkner rundt 5, en time før  alarmen, og har musikk i hodet . Og en plan.
Vi forkaster  true blood, og walk don't run. Ferdig er ferdig, de skal ikke holde meg tilbake,Jeg må ikke fullføre dem.

Så, jeg skal pitle litt på musikklista
I grunnen er det mye det samme. Noe halvkjapt og enkelt...
halvannet minutt cirka...?

Jeg gir det et år, og så evaluerer jeg underveis. Skal ikke trene så mye, en eller to ganger i uka kanskje, og ellers ved behov.

Så ser vi?

Musikkvalget bli nok ikke hemmelig det heller, når jeg får bestemt meg..
Sånn... nytt mål satt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar