søndag 16. mars 2014

Yess!! Mission compleded!!

Drammen hundepark!! Der det hadde gått i fjor om ikke matmor-ønse hadde glemt selen..

Vi klarte å holde oss på banen!! Ja,  store trekk for kort program og snusing, men vi holdt oss der i 44 sekunder!!

det betyr at "Far from the Madding Crowd" parkeres.
Elementene skal inngå i et nytt nummer i samme stil : jeg skal pusse støv av Love Chant, så er det sagt..

Men så måtte jeg knekke to speil for å få det til...

For første gang kan jeg legge fram  resultater :

vi tok toget til Drammen.. Kalles å slite ut mentalt.. og det er helt supert..

Sliten etter klasse 1..
To dommere  i dag
Dommer 1  :
Utførelse : Bra! Dere holdt dere i ringen !!)
Dessverre så kort program at ejg ikke fikk så mye å dømme utfra
Noe ufokusert, og snusete- Søt start
Utførelse : 5,9
Innhold og vanskegrad : 7.2
Musikk og fortolkning : 7,5
samlet : 20.60

Dommer 2 :
Litt mye snusing og doble kommandoer Noe kort :-)
Utførelse : 7.5
innhold og vanskegrad : 7.5
musikk og fortolkning :7.0
samlet : 22.80

5 plass, 2 premiering

Ja, jeg vet det ikke er all verdens resultat, men det kommer.... det kommer nå...

Blå slufse!! Hurra!!




Video fra åpen klasse ( han var bra sliten) kommer når pc'n er grei..

Så stolt av gutten min...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar