mandag 10. februar 2014

Mack på boks

I dag har vi gjort mye forskjellig, men vi har på Tinas oppfordring begynt med bakpartskontroll.
Altså å stå på noe, og bevege kun bakparten. Første punkt var å komme seg på kassa. Og der stod han... Ikke sikker på om han flytta beina eller om han ble litt bakglatt..

Nuvel... vi er i gang

Så lekte vi oss med  å gå rundt gjenstand. Gikk fint, også på avstand.
men kombo plass- rundt gjenstand- rundt meg- rundt gjenstand en gang til, det ble litt mye Han ville ikke riktig framover da.. Så, det måtte vi gjøre flere ganger.. Prøvde å bryte opp med en snur før han gikk rundt meg igjen, men fremdriften ble ikke bedre,

Apportbukk. Gripe og holde .. han kjenner ikke helt tyngden ennå, men han griper om.

 Litt rygging fra sidene, han går fort over i bamse da gitt.. Når den endelig sitter, så skjønner jeg jo viljen til å ville briefe litt med den..

Mack elsker å slå på hendene mine, så vi gjorde det en stund,  med hendene i ulike posisjoner... han har holdt på med det siden han var valp..

Som ofte sagt : hvorfor gjør jeg ikke dette hver dag??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar