søndag 3. mars 2013

Flinke Macken!!

Lang møtedag i dag, årsmøte i FS foreningen. men tiden går jo---- to uker til  konk..

Så da det var ca en halvtime med fullt dagslys, sånn i halv seks tiden , så tok jeg Dizzy ut først, og sørget for bim og bom, og dro så Mack med meg bort til garasjen.

Anser ikke utenfor  garasjen som kjent område hva trening på ulike steder angår.. For utenfor, der er Mack helt tulling. Det er katter, det er unger, ja i det hele tatt..

Og det største problemet var når båndet satte seg fast i broddene mine. For han holdt ut. Lenge.. Kjørte gjennom programmet to ganger, og han fikk belønning først etterpå... Hadde båndet på, men løst..

Herlig!
Tok den helt ut , la til og med  til hilsing på dommere, og tegn til musikkansvarlig. "Entret" ringen med stram "plass"
Lurt i grunn for Mack tverrsnudde på hue i retningen jeg ga tegn under oppstart...

Han falt ut et par ganger, men hang med  Dette er jo ikke heelwork , han skal være med meg, det er det hele, og øvelsene passer ham, han liker dem. Får jeg stevnet på  meg til å få ham opp... ja..
vi har en sjans....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar