tirsdag 4. september 2012

Lyset i livet mitt - og meg lat 1

jeg kutta opp litt pølse og anstrengte meg for ikke å ha "konsentrert treningsfjes" Det er garantert at han stikker da..

Så satte meg med pølser og klikker, lot han klaske meg på handa, et par ganger allerede ved kjøkkenbenken. han fikk pølse for alle klask, men etterhvert måtta han slå på håndbaken, og ikke starte på armen. Den handa er stripete ja..-
Så la jeg bryteren inne i handa, han slo. Bryteren på gulvet, belønne berøring og kjempejubel om han smalt så lyset slo seg av eller på.

Kommando "lys"
Ikke ille første gangen synes jeg. Avslutta med sussing ( hans forslag) og en fin snurr.Ellers hoppet han oppspilt over beina mine, i ren glede..

Snart kan jeg sitte i ro og mak, og han kan sette på lampa så jeg slipper..

Blir bra.. Godt anvendte to pølser..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar