mandag 28. mai 2012

trening med Ine

Hun påstår Mack har blitt roligere og mer oppmerksom.. Jøss... ja, vi har ikke trent på en stund så det er jo ikke umulig...

Mye rotreningmens jeg sjekka ut programmet.Lenge siden sist, så jeg måtte tenke over hvor det blir for mye FS
Deretter litt posisjoner og det evige sitte bamse trikset han sliter med. Så fristende er det å gå opp på to istedet . Snurr og rygg mellom beina synes han også er moro, men havner ofte i leggen min. Rygge mellom beina begge to var kjempeskummelt.. Han er gjennom før jeg får sukk for meg.

Det ble også litt kontakt+ stille når hunder passerte. Vet ikke når vi skal stille, men jeg har fått litt mer fyr i baken på å komme i gang igjen..

stikkord :
tettere intill meg i posisjon
rygge mellom beina
gode overganger

og nei, det regnet ikke i dag heller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar