søndag 18. mars 2012

..........

.. og plutselig , mens jeg satt  og prøvde å finne ut av musikkanlegget ( som å gi Nasse Nøff flytimer) så legger jeg merke til en blenheim cavalier som tydeligvis er fri og uten eier.

Jøss tenker jeg... er det flere sånne her, men hvorfor er den frittgående?

Fasitsvaret på  det er ; Fordi min vidunderlige Mækkelækk hadde vippa opp haspa på døra med snuta.. Kjempefestlig..

Han deltok heller ikke i dag, men fikk teste banen etterpå : innendørs i drivhus, i Drammen hundepark, ferdig inndufta..

Vi fikk til en del, men det er lang vei fram for å si det sånn. nesa i bakken. Han vil det skal skje noe. Henger med både i heel og fot, men plutselig saaaaakker han bakut, og da er en parkert gitt..

men vi fortsetter med det vi driver med vi.. kontakt, trening, og ja...
Da har jeg utsatt ham for det verste, og han strøk..
Notert til ettertiden..

testa også ut luftesletta på området..men ikke før hadde vi kommet inn så ville Mack ut igjen.. Kanksje fordi det kun var store hunder der?? Tulling!


http://www.youtube.com/watch?v=RtXuXWbam2o&feature=youtu.be
Sussi rykker opp til klasse 2 i heelwork

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar