mandag 26. mars 2018

22 mars

var Mack igjen hos vet for å trekke løse tenner.
Mannen leverte, jeg hadde lagt fram selen ( han  har jo en tendens til å gjøre feil) , og mannen ringte når han kom fram og  skulle fylle ut skjemaet

Nei, jeg trenger ikke kloklipp, nei han går ikke på medisiner, ja, de kan ta tannrøntgen. Nei, ikke gjør noe drastisk uten å ringe meg... osv

Så ringte vet, jeg hadde konferansetime, men regna med jeg ville bli tilgitt for den samtalen der.
Og det viste seg altså at de hadde funnet mer enn de hadde regna med. en tann gikk opp i tannkjøttet, en var underjordisk med masse puss.. så jeg frykta det verste når jeg kom for å hente ham.

Han falt sammen som ei fille da jeg måtte legge ham fra meg for å betale. Han hadde vært lenge under, ja..
Og det ble jo noen tusen mer enn planlagt.. en kan jo ikke si noe annet. Så nå skal gamle menn pusse tenner, ja.. Dette har jeg ikke råd til og han ikke helse til.
Men tygge , det kan han fremdeles.
Jeg måtte også være klar over at nå kunne tunga stikke ut på den ene siden. Åh! Herlig!

Han ser helt fin ut, ikke innsunken på noen måte, men jeg merker nå, 4 dager etter at han fremdeles er øm i munnen. Han tar frokost osteskiva på en svært pen måte, og Tardis er mer ufin enn ellers.

Neste vetsjekk blir vaksine... det er planen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar