lørdag 21. juli 2012

Seine husser i seng

Gubben og jeg er litt i utakt hva søvn gjelder for tiden, men han får nå revet seg løs fra bygging av modellfly og nettsurfing sånn ut i de små..

men i natt måtte jeg bare flire.. Jeg våknet, hadde følelsen av å ha sovet i flere timer, men plassen ved siden av meg var tom, bortsett fra Mack som nyter luksusen til husse kommer for å kreve den.
Jaha.. tenkte jeg... ein sen natt i natt altså?
Mack så blikket mitt, og jeg kunne f ø l e hva han tenkte: Ærlig talt, det får da være grenser!

Han hoppet ned fra senga sendte meg et nytt øyenkast ; bare bli liggende mutter, dette ordner jeg!

Jeg ble liggende og lytte til potetråkkene hans, svært bestemte og hurtige , de gikk i retning av furtebua/kontoret...

5  minutter etter kom en flirende mann i retning av nattens hvileplass. Mack hadde gjort det helt klart at ranglingen var over for i natt.. Skraping på shortsen, ingen tvil om hva han mente..

Flink bisk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar