onsdag 24. april 2013

cavalier selges billig som revemat! Kun i dag!

... for i morgen er han nok tilgitt..
McFjomp

her var han litt i tvil.... triks eller snus... hva gir best uttelling... Godt han vet å velge....Når det gjelder..
Toskehund på Trandum i dag..Trente Tardis først, og det var jo som natt og dag.. Trekker som en tulling, null kontakt, piping, nesa planta  på flekker...
For en idiot...

Begynte med kontakttrening, og det fungerte sånn tålelig
Det var ikke der det lå liksom..
Det vi trenger å fokusere på er jo å komme inn og være på. Og den som gikk og slang delvis foran og delvis bak, og mer på tur for seg selv enn med meg...Huff...

Vendinger... nja... Og når han skulle søke opp godbit, så for han avgårde.. God gammel imbesill atferd..
Og plutselig så stakk han, som et lyn mot LP- gjengen for å  nyte en flekk...
Ga ham en  real verbal overhøvling,( som hadde fått flere av mine elever til å grine) og han stakk ikke mer, og jobba tålelig greit..
Men hvordan få opp lineføringa igjen....??

Som dronninga av FS, Merete sier : oppvisningen begynner når en entrer ringen. Heldigvis så har jeg en åpning han liker, og jeg tror vi skal få det til,...

men sånne dager som dette.. er jeg søren ikke sikker.. En kan jo blåse i hele flikkinga med overganger og mine posisjoner når ikke det grunnleggende fungerer.... jeg holder ham tilbake fra fristelsen hele tiden... slitsomt, binder meg, demper han, som demper ned giret, som ødelegger tilliten, som gjør at jeg binder meg , osv...
Arggggghh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar