fredag 7. juni 2019

vi leker oss litt

1.26 , det skal vi klare..... Skal få mann til å klippe sangen , så kan den gå  på repeat

Det er ikke noe hemmelig hvilken sang heller. Freiheit og "Everytime".
Den er sukkersøt. handler om evig kjærlighet, og håpet om å være sammen.
For meg blir det helt bokstavelig ... kan du bli hos meg på banen i 1, 26 min??

Jeg satte ut skammelen, for jeg har tenkt å sende ham ut og så ett eller annet ett eller annet..
Så får jeg ham i flyt.

Det føles litt som å plukke opp tråden fra Walk don't run tiden, lære meg å lese hans tegn og kommunisere i denne settingen igjen.

Jeg synes vi hadde en fin første gjennomgang og idemyldring...
 helt helt simpelt, flere øvelser etter hverandre, enkel kjeding, og han var happy og på.
Vi snurra, gikk rundt meg, løfta labber, osv

Nå vet jeg vel at det er når det lukter og er spennende at det er konsing-adjøss, men tross alt... vi gjør noe sammen...
Så får vi øve mer ute med katter og forstyrrelser framover. Nå ville jeg bare finne ut hvor vi stod.

Og jeg er ikke frustert, sint og stressa mer.. for vi har intet å bevise annet enn at vi er verdens beste team..Det må jo telle for noe?
old times.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar