mandag 3. juni 2019

Trikseprøven - trikstern min!!


Vi hadde som mål i 2019 å delta i trikseprøva....
Så jeg var  vill og gæærn da jeg meldte på Mack på impuls 2 .juni i Fredrikstad.
Vi har seriøst ikke trent på evigheter...

Så stor var min begeistring da matvraket jobba som jernet...
Og fikk bestått og 4,6 i snitt....

jeg mener... han gikk broren en høy gang...

Slalom : 5
Han var litt langt ut på vingen, men tok seg inn..
( broren fikk 0)

Rygging : 5
Der er han gulle god ser du..
( broren fikk også 5)

Sirkel x2 rundt fører : 5
Ikke en øvelse han liker, men han hadde dagen..
( broren fikk 4)

Snurre x2  5
Må bare huske at han spinner mot sola
( broren like god..5)

Hopp : 5
Lett som en plett
( broren like god 5)

Labben i handa : 5
Han fikse
( broren tulla det til...)

 Rekvisitt  :5
Og den har vi i allefall knota med å trene inn
( broren, den tosken  tok en koko i stedet..)

Haketarget : 3
Her somla han for mye
( broren kan den bedre , 5)

Heelwork 4
Trengte litt hjelp stod det. Helt rett, Men vi besto
( bror , 3,5)

Valgfri øvelse : 4
Bamsen var nok ikke godt nok oppvarma
( broren fikk twist, og 5)

Så, Mack fikk 4, 6 i snitt, og grusa brodern med 3, 5!!

Så stolt at vi måtte posere litt.. og gi litt flere kjøttboller..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar