mandag 16. april 2018

ØKT UTE!!

I dag skulle vi ut, banna bein.

Så , det gjorde vi.
Og i dag var en sånn dag at jeg nesten begynte å lure på om jeg skulle lage heelworkporgram til gutten!
Vi har ikke trent posisjoner på år og dag, men han dilta med
Vi belønna med ost og educ i skåla. Noen fikk han lov å snuse opp. helt innafor..

Slalom gikk litt tregt, men med en repetisjon, så gikk det bedre
Han rygger greit, men skjevt
Snurre går bedre om jeg timer kommandoen bedre. Jeg må forsterke med håndtegn , og ta det trekket gang nummer to
Hake, labb og hopp inget problem
Han sitter bamse i 10 sekunder.
Han går rundt meg  fint. Her er det snakk om dagsform

Vi har funnet rette innfallsvinkel på show, slik at han ikke havner i twist

Men overraskelsen var heelwork. Han hang på han. Ikke i fot, med diltende ved fot..

Jøss.. Ja, om gutten synes det er gøy.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar