torsdag 5. april 2018

En god økt !!

 Ble ikke noe trening i går, var for kanakkas etter vurderinger an mass!

Så da tok vi en økt i kveld i stedet

Stjal belønning bare en gang i dag.. frekkas.. Kjekt med avstandsbelønning, men han er kjapp serri!

Vi begynte med helt ned. Jeg vil belønne at han er kjapp i dekk, og at han fort legger ned haka. Så han får ikke belønning før det

Han sitter fint i bamse også når jeg tar ned handa

Rygger som bare det..... Merkelig at jeg ikke får til det med broren?

Show tok han kjappere i dag, og var også lettere å få rundt meg.

Så vi brukte også litt tid på target. Ettersom jeg ikke vil være "NEI" på trening, så ventet jeg ham ut til ham var rolig. Jeg vil slukke den der skrapinga og herjinga. Så da prøver vi det....

Jeg må være veldig bevisst på hva slags kommando jeg har  på Mack. Jeg er jo mye tydligere på Tardis. Snurre funker faktisk best med håndtegn, og i dag satte han seg ikke ned i mellom..

Vi har rett og slett hatt en god god økt....
Så får vi se da.. når vi kommer ut... det blir noe helt annet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar