tirsdag 24. april 2012

Man har program!

!!!
Man har i allefall en ide til sangen. Ja, den er kanskje litt ensformig, ikke såå mye å gripe fatt i, og jeg velger en kortere og mindre spennende  versjon musikalsk av sangen.

Tenker hwtm fordi poenget her er å holde kontakten. Han må henge med, så får jeg heller krydre litt med øvelser, og bruke meg selv aktivt..Konkrete posisjoner, kontakt..Konkret og grei skuring. Det haster litt å komme i gang i og med at det er konkurransetrening til helga.Målet i Moss er å få ham til å jobbe med kontakt med så mye forstyrrelse som en konkurransesetting innebærer Det burde også være konkret og greit

Så hadde jeg på forhånd delt opp sangen i tekst og overganger. Takta  er grei, og passelig lang er sangen. Teksten styrer litt, men ikke så mye..

jeg har 4 posisjoner... overganger er ikke heelt tenkt ut ennå, men herrejemini, en lager ikke marsipanrosene før melet er sikta i kakebunnen..
Så da fylte jeg lomma med pølser, klikker og mobiltelefon, kladdeark og penn. Luftet Mack , og bandt ham, mens jeg hørte gjennom sangen og prøvde å være kreativ.... og det er jo lett under press.. høhø..
Litt enklere blir det når en  tenker som så at dette er et utkast, bare få posisjonene på plass, de skal jo holde en stund..

og plutselig løsnet det.... Jeg har i allefall et utkast! Skrekken nå er  at jeg kommer ut av det hele, men pytt...
Tråkket så rundt i skolegården helt for meg selv for å teste ut skifter og retninger. Jo, det kan funke.. Så får som sagt overganger og krydder og min kroppsholdning komme etterhvert. The lunchbox has landed!


Feiret dette med rikelig avstandsbelønning med pølse, skryt og ros når han roet seg når det passerte en hund, litt testing av posisjoner. ( og vendinger) Han henger greit med, men vendinger kan jeg med hell myse mer på..
og farta.. han faller fort ut, så mengdetrening ( uten av det blir kjedelig) må til..

Hurra, jeg er på vei.. Har ikke satt noen frist,men rekrutt blir det, og i løpet av sommeren. Ja..

herlig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar