tirsdag 6. mars 2012

da Mække var liten og kom i hus *mimre*

Første møte....Fremdeles knust over savnet av Henrik, som var tenkt å være medoppdrager for passebanet til min venninne, lille Mack på 5 måneder.. Men det dryppet jo noen hint om at jeg var en ønsket match.. 21 januar 2010
Fremdeles første gang vi møttes.. en liten tass med laaang snute..Så skjønn, men litt fremmed
13 februar 2010
23 januar: jeg ble tilkalt da barnepiken var på jobb, og lillebanet synes det var gruuuusomt å sitte på bakrommet alene.. Så da ble det avis"lesning" på gulvet, med vaplen oppå avisa.. jaja..
22 januar : Mack synes husbond var veldig stor , men også veldig myk og trygg.. Han kravla opp og la seg til rette, ved første møte.. mannen smeltet fullstendig.. det var vel egentlig avgjort da.. sånn eeegentlig..
6 februar  2010 : Kontrakta er underskrevet, og kontoen tom. Nå var Mack min, og jeg en del av Mobeewa klanen. Det venter søsken å treffe der ute..Og verdens beste oppdretter!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar