onsdag 22. februar 2017

tannrens og litt klemming der bak

ja, det skal svi i lommebokji når gutta har vært hos vet..

Rare greier når brodern kom ut , båret i teppe , altså.... og så var det hans tur..

Altså, denne tannrensen er jo noe en må gjøre i blant. Og mens lillebror var inne så måtte jeg jo underholde Mække som synes alt var spennende.

Han har begynt å bli litt grå i pelsen over den ene øyet  la jeg merke til i dag...
men ellers frisk og sprek....
 8,7 kg helt perfekt. Og siden sist besøk, i august så er ikke hjertet blitt noe verre.. sånn mellom 2 og 3  av grad 5
Når jeg får lønna mi i mars neste år har han blitt eldre enn Henrik ble. Og det klarer vi!

Takket være hjertet så fikk han ikke lik verken nedsovingsdop eller oppvåkning som sin bror ,så han var helt på tur da han kom ut.

men alle tenner på plass.. og kjertlene tømt..

Oi du hildrande for  fest han var på.. Da jeg løftet ham opp for å ta ham ut i bilen, så padla han svømmetak hele veien. da jeg stoppa så han på meg med blikk som en blodhund utsatt for ekstra gravitasjon, og padla litt roligere, da jeg fortsatte å gå, så satte han opp farta igjen..

Han ble båret inn, og plana på gulvet som en bjønnfell...
tok sin tid før han boffa  i buret, da jeg kom hjem etter teaterbesøk.

Ringte og oppdaterte oppdretter. Vi kan ikke fatte , noen av oss hvordan den lille mørven på 6 måneder kan bli 8 år til sommeren... da har man lov til å knirke litt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar