lørdag 6. februar 2016

Du har bodd 6 år hos meg i dag, Mækken..

Så la oss ta et tilbakeblikk...



ett av de første møtene, 21 januar 2010. Manipulasjonen har begynt..

Denne er klassisk . Venninna mi ringer meg på en lørdag : Håper du er på senteret. Jeg passer Mack, men han er så urolig..Kan du ikke komme innom og se litt til ham?" Så, der satt man på bakrommet med avis og valp... Herregud... han var jo bare snute på den tiden..
6 februar 2010. Kontrakt signert og han er min. Visst kan lykke kjøpes...

Han  ble 6 måndeder dagen etter, og løfta på labben for å markere det... Men jeg fikk jo litt valpetid alikevel....

Og se på nepa nå...

En praktgutt i 2016....

Og en må jo bare takke... for hele manipulasjonen, for tillit til at man kunne få overta denne goingen, og for vennskapet med oppdretter Hilde-Gunn og familien til broder Charlie i Bergen.

Vi er klare for 6 nye år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar