søndag 17. august 2014

Økt foran Døli skole med Ine

( for det er så langt jeg gidder å slepe en pappeske når jeg også skal ha med meg to hunder)

I dag var vi pedagogisk korrekte i den forstand  at vi hadde 3 øvelser å øve på som vi skulle få til virkelig å sitte.

( altså, vi leker ikke butikk..)
Vi skulle gå rundt kjegle og stå, og hoppe over dette sære hinderet vårt
I tillegg skulle vi finpusse heel og fot i rask tempo med at Mack har gjennomganger til motsatt side.


Han runder kjegla som bare det, men han setter seg. Pokker også.
Så vi drilla inn stå så godt at han måtte ha dobbelt kommando på sitt etterpå.. haha
Mer å øve på mens vi venter på turkameraten.

Så hoppe over hinder mens han går plass. ( sånn rent bortsett fra at jeg slenger opp beinet i en teit posisjon, så....)
Men det ble ikke noe hopp, han gikk stort sett utenom.
Dæng..
Javel.

Ny vri. Rundt meg, bli, jeg går på andre siden a hinderet, inntar temaposisjon, han kommer på innkalling og svever over. Jadda...

Og da gikk det med ett fint å hoppe fra sideposisjon også.
Ler...

Han stakk av til en flekk en gang, og det var som jeg sa, når jeg kom opp i løp med fot/heel.
Hanka ham inn ( vi trener med bånd for tenk) og dro ham tilbake til trenings feltet, venta på kontakt, og dro i gang samme øvesle..
Tror lett jogg får holde..


Ellers jobba han lydig og greit med alt det andre småplukket vi styrer med.

En god god dag..

Takk for finvær, Ine..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar