tirsdag 18. februar 2014

økt

Han var ute som nummer to i dag, og viser gode takter.

- Boksen. Står på, venter spent, men står som en påla. Jeg ser sikkert litt nazi ut der jeg  venter konsa på litt bakpart bevegelse
- apporten. Han griper, og slipper når han kjenner tygden, hvordan får en den til å holdes fast?

- linker sammen øvelse til nummeret vårt. Det slår meg at tilsynelatende er hjelperne veldig passende til musikken

- Bamse på avstand -yyaaaayy!
- Skuldertarget. Den kommer han til å ta kjappere enn broren.

- rundt meg, og rundt boksen, han tar det nå!!


Herlig!!

Lot ham også søke på et tørrfisk stykke.
la det i en grunn balje på badet. Han kom såklart ikke til..
Så han testa å gå rundt, gå under.. slo med labben så balja løfta seg, men da den falt tilbake i stilling , gled fisken ned i enden.

Forventningsfullt blikk på meg.
Jeg oppmuntrer
Han går en rundt på badet, slår hardere på balja, samme resultat.
Slår på bordet balja står under
Deljer så til kanten av balja alt han orker , fisken flyr ut og lander foran ham

Hale så høyt som et hus inn på stua og inn i buret..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar