søndag 10. mars 2013

Vi trener i Tigerstaden!

Jessica kom med forslag om trening i Oslo i dag.

Og er det noe vi trenger så er det å jobbe på ukjente steder..
Så vi dro avgårde, med kines,Mack og stoffbur.Og parkerte oss på Stortingsplassen.

Vi varmet litt opp. Tardis synes buret var noe py, men alle har rett til en mening...Kjeftesmella!
Etterhvert kom A og C også, med Kajsa og Frida.

Jeg er rett og slett fornøyd med Mack i dag. Han har vist mer en nok at han kan. Fot, løs i båndet, inn på banen. og han er med. Faller litt ut, men han følger!! Sånn jeg kjenner ham , og vet..
Kjørte gjennom programmet et par ganger , med belønning til sist.
Det bør jeg ikke gjøre for mye, tipset Jessica, og det er mottatt, heller gå for kjeder, skjønner....
Greit det, nå vet jeg at han kan!

Vi trente på Egertorget også. For noen forstyrrelser! Hva er det vi ikke har hatt? Folk som passerer, svært nære også noen av dem,stående som publikum(,med og uten mat) og hastende forbi. Unger med ballonger, andre hunder ( ei blond ei slapp sin hund helt opp i burene våre, enda de stod inne i en krok....), sykler, rullebrett, kofferter på hjul... you name it..
Folk stoppa og samla seg når vi holdt på.. Moro, selv om vi ikke registrerte dem , annet som et nærvær.Vi har jo satt fokus på sporten i dag!
At folk stopper opp når de ser Izi og matmor virkelig skifte vinkler og retninger alle veier og i alle tempo, det skjønner jeg..

For en deilig dag, varmedress  og iskalde fingre til tross.. Regner med at det kan bli en stille kveld nå...
Takk for i dag, jenter!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar