onsdag 8. august 2012

vi trener triks

Vet at i eksamens tiden får en gjort mye husarbeid, alt for å slippe bøkene. men at det samme gjelder hundetrening, det visste jeg ikke...

I Trix challenge var det to øvelser vi skulle konse på, godbit på nesa og rulle rundt / spille død.
Ingen av øvelsene slår an hos Mack , for å være ærlig, men jeg gir meg ikke.

Så resultatet er at vi trener jo så mye annet. Rygge over lange avstander, baklengs slalom, gå mellom, vendinger, og den evige sitte  bamsen, som han ikke heeeelt finner balansen på..

skjønt, i dag førte jeg godbiten over skuldra hans i ett forsøk på rull, og da slet han litt med å holde  underkroppen oppe. Han vil bare ikke  legge seg over, den lille slasken... men nå, kanskje jeg har funnet vinkelen??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar