tirsdag 8. november 2011

vi har trent på Trandum

L dro oss med ! Lp var planen, og målet var god kontakt på transportetappe.Tross alt, det er det det skorter på, at han så lett faller ut...og ikke minst, med andre hunder tett på, som en IKKE skal hilse på.

Så, det var full jubel når han valgte å bryte kontakten med hund og finne meg i stedet. hver gang....Ikke lett men  jeg synes han var flink, jeg....  Mye snuta i bakken, og full koll på hva de andre gjorde .Men jeg er fornøyd...Det var tross alt på ukjent treningsbane, innsausa av hundelukt.
Felles dekk, innkalling og greier....

Jo, jeg tror vi må ha mere av dette, kontakt og etappetrening og å drøye før belønning, i bli øvelser..

Liten morsom ting.. Mack kom styrtende ut døra, og fikk se at det var en annen hund utenfor, for så å tverrsnu i motsatt retning da han oppdaget at det var Grusomme Raio.... hihi.. innpåslitne portef¤¤¤!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar