onsdag 7. september 2011

trøbbel i tårnet

Vræææææææl
Altså.. etter treninga utenfor coop med forstyrrelser så er det ikke tvil om at Mack kan jobbe. Om det holder ett helt minutt og then some , det vet jeg ikke .Hurra for Mack.
 
Men... jeg har jo så mye tid til overs... program for kort.. au.....( med mindre Mæcke må draaaas i gang da.. vanskelig, det kan man jo aldri vite... Bikkja blir fort sirup i uvante omgivelser)
og når skal jeg bruke rekvisitter?? Hele tiden, innimellom? skal bruke tre, og de skal benyttes passe...

huff

2 kommentarer:

  1. Jeg er så glad for at jeg har laaaang tid på treningen nå! He he. Programplanen er i boks, rekvisitene ferdig planlagt (men ikke anskaffet) og begynnelsen og slutten er klar... Blir gøy detta!

    SvarSlett
  2. me får sjå.... jeg har i allefall aldri hatt en klarere ide om øvelser og oppbygging....

    SvarSlett