torsdag 21. juli 2011

hyggelig kveld hos verdens beste oppdretter i går!

Oppdretteren passer den andre broren til Mack, Ferdinand en tid i sommer, han jeg ikke har truffet ennå, så da var det så hyggelig å få komme på besøk.Dro med oss M og Akilles også.
Kan livet mer lykkelig bli, sitte i en hundeflokk, kose, klø, se dem herje og leke... LItt klabb og babb ble det jo med tre hanner med meninger, men det må en jo regne med..

Nå som jeg har møtt alle tre gutta, fra samme kullet, alle født 7.8.09 er det merkelig hvor ulike de er, selv om de alle er like mamma Lene.
Mack er oversosial, som ikke har fatta poenget med intimsoner, Charlie er veldig forsiktig, eller var i allefall det i fjor sommer.Charlie liker  å se ting litt an. Ferdinan er en som vil være litt sjef, og med  bestemte meninger.. Søster Muffi har jeg ikke hilst på dessverre
Og jeg er ganske sikker på at alle tre har gode hjem, noe annet ville være å trekke menneskekunnskapen til H i tvil. og det er det ingen grunn til.... Så, sånn kan altså genetikken sette forutsetningene for oss..

Gleder meg til å være valpesosialiserer senere i høst! Og håper å få møtt Charlie i sommer også...

Mobeewa, verdens beste oppdretter, såh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar