torsdag 26. mai 2011

hm... da vet vi hva som ikke fungerer

Måtte jo prøve oss fram litt før vi skal trene med Ine i morgen, med mindre det regner tollepinner... da setter jeg ned foten

Sang er funnet, konsept er åpenbart, kostyme og rekvisitt vurdert. Frågan er hvor mye den skal brukes, rekvisitten altså.
Er nok veldig bundet opp til hva vi ikke kan dessverre.Superøvelser som bamse og rull er ikke mulig å lære inn på denne tassen per nå  og stress nivået er høyt.Dessuten, og fåglarne vet hvorfor, så har Mack en dyp skepsis til å jobbe tett ved meg når jeg sitter på gulvet.Kan ikke fatte hvorfor.

men han er god på snurr og rundt meg og ulike slalomer.Kan dog ikke basere meg kun på det når jeg har så mange ideer..

En annen utfordring er at jeg skal kjøre stram koreografi, og har faste  punkter, refrenglinja skal føre til samme øvelse, men hvor kommer den når hodet koker? Jeg har etter beste "Merethe Khan" kan stil  delt opp sangen  i ulike partier.
Det er noe jeg ikke har gjort før, har tatt det litt mer på gefylen, etter så lenge det ikke går mot stil og budskap i musikken prinsippet-Men en må jo for pokker utvikle seg...
Musikken  er på 1.30,( men nummeret kan godt spilles ut etter musikken er over også.. tror faktisk det vil ha en god effekt, så det er planlagt)
Inndelinga var ikke noe problem, men jeg er jo usikker på hvor god tid jeg har mellom "punktpostene".Nå er vi jo i utprøvingsfasen, jeg  tråkker rundt på gulvet med en hund som heller ikke vet helt hva vi driver med, men som får godbiter i ny og ne. så alt henger sammen med alt... vanskelig å komme i gang, rett og slett....
 Prøve seg fram, eller teste ut en ide og så ta det som det faller seg... og nei, det er ikke det samme.På måfå eller etter en mulig plan
Tror jeg forventer mer enn det som passer inn og er realistisk.Må senke skuldrene og kravene. Ti sekunder er mye i hodet, men om hunden er litt treig, så kan det fort bli lite, og knapt.Heller få og gode øvelser som passer, enn å lesse på...Minne seg selv på det, mantra mantra....

Tenkeboksen... godt jeg tenker langt fram..September, minst...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar