lørdag 26. mars 2011

At ikke noen har vett til å legge seg..

Det er plastmodellflyenes  store høytid -SKALA, og mannen har som vanlig ikke planlagt i tide, så da blir det å sitte utover kvelden da...

Det er fredag kveld, og jeg stuper i seng ved ett tiden, Mack ruller seg i hop i kringleposisjon inntil meg.Snart er jeg i natte natte land .
Litt senere er Mack helt på styr, groggy prøver jeg med  litt øreklø, glem det..han raser ned av senga, skraper på døra, bjeffer, helt tulling...
Mobilen forteller meg at klokka er halv 4, og den usedvanlige gode plassen at gubbelille ikke har lagt seg ennå...

Så, jeg står opp, og jada.. han, min gale bedrehalvdel sitter med teppe, øreplugger, god og happy i limtube og malingrusen, har helt glemt tiden . Jeg gir klar melding om at det er på tide han peller seg i seng -nuh!!!
I mellomtiden har Mack lagt seg i buret, og sovnet tvert.. han ville ha nattero han...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar